האם הממשלה תשרוד את המשברים? הפרשנים מנתחים | האזינו

מהדורת הבוקר No Comments on האם הממשלה תשרוד את המשברים? הפרשנים מנתחים | האזינו

פרשני "המבשר" ו"הדרך", מאיר ברגר ושמעון ליברטי ניתחו את המצב הפוליטי בשידור חי במהדורת הבוקר: האם הממשלה תשרוד את המשברים מול כחול לבן ומול אלי אבידר? ומה כן יכול לגרום לנפילתה? | האזינו

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשנים מאיר ברגר מ"המבשר" ושמעון ליברטי מ"הדרך" שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר וניתחו את המצב הפוליטי והמשברים מול כחול לבן על רקע הפנסיות ומול אלי אבידר.

ברגר: "אני חושב שהמשברים הפוליטיים הם רסיסים שמרעידים את הקואליציה אבל אני מוקדם מדי לראות את הסוף של הממשלה כי מדובר במשברים שהם על פניו פתירים, אם ניקח את חוק הפנסיות – זה לא משהו שהוא אידיאולוגי מבחינת כחול לבן. כך גם במשברים אחרים, לא מדובר בנושאי ליבה של אותן מפלגות".

ליברטי: "הפנסיות לקציני צה"ל כן מעניינות את גנץ. זה משהו שהוא מאוד בליבה שלו. עם זאת, כמובן שזה צעד מאוד לא חכם של גנץ מבחינה ציבורית ושומעים את התגובות ברחוב.

"גנץ באופן מאוד מפתיע הצליח לבנות לעצמו קהל שאוחז ממנו. יש לו איזה קהל מבוסס של מעמד ביניים גבוה. הוא היחיד שנשאר יציב מאז הקמת הממשלה.

ברגר: "אנחנו שואלים את עצמנו כל הזמן האם ישנו סדק שיכול להקריס את הקונסטרוקציה הזו. צריך לזכור איך הממשלה הקודמת נפלה, על כך שלא מצליחים לקדם סדר יום פעם אחר פעם בנושאים שחשובים למפלגה כזו או אחרת.

"אין אהבה גדולה בין המפלגות בממשלה הזו, הם שם כי אין ברירה וברגע שמישהו שם יריח איזו גלולה שהם לא יכולים לבלוע גם האחרים יתחלו להתנועע".



0 תגובות